کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317876 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه اطلاعات اشتباه در مورد هسته‌ها، AMD را راهی دادگاه می‌کند

تولیدکنندگان پردازنده‌ها معمولا در مورد عملکرد پردازشی تراشه‌ی خود بزرگنمایی می‌کنند. AMD نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به علت ارائه‌ی اطلاعات نادرست در خصوص تعداد هسته‌های پردازشی پردازنده‌های مبتنی بر معماری Bulldozer، مورد شکایت قرار گرفته است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اغلب کمپانی‌های تولیدکننده‌ی پردازنده‌ در مورد قابلیت‌ها و قدرت محصولات خود اغراق می‌کنند. شاید بهترین شاهد چنین ادعایی را باید نتایج بنچمارک‌هایی عنوان کرد که عملکردی فراتر از قابلیت پردازنده برای فعالیت در حالت نرمال را نمایش می‌دهند. ارائه‌ی دادخواستی به دادگاه در شکایت از ای‌ام‌دی نشان از این دارد که این کمپانی در تعداد پردازنده‌های مبتنی بر Bulldozar اطلاعات نادرستی را در اختیار کاربران قرار داده است. برای مثال ای‌ام‌دی به این موضوع اشاره کرده که پردازنده‌هایش از وجود ۸ هسته‌ی پردازشی استفاده می‌کنند، در حالی که تعداد واقعی هسته‌های مورد استفاده در این پردازنده‌ها چهار عدد است. در واقع هیچ یک از هسته‌هایی که AMD از آن‌ها صحبت می‌کند، نمی‌توانند بصورت مستقل به پردازش دستورات پرداخته و باید با ماژول دیگری ترکیب شده و به پردازش اطلاعات بپردازند، از این‌رو می‌توان به روشنی دید که پردازنده‌‌ی ۸ هسته‌ای ادعا شده توسط AMD دارای ۴ هسته‌ است. در نتیجه می‌توان چنین نتیجه گرفت افرادی که به دنبال بهره‌گیری از عملکرد یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بودند، با خرید محصولات ای‌ام‌دی، به نوعی متضرر شده‌اند.

ای‌ام‌دی در این خصوص اظهار نظر خاصی نکرده، اما استفاده از معماری ماژولار را کنار گذاشته است. معماری نسل بعدی ای‌ام‌دی که با نام ذن شناخته می‌شود، مبتنی بر پردازش تردهای همزمان در هر هسته‌ی پردازشی است که می‌توان آن را به عنوان یک هسته‌ی مستقل معرفی کرد. یقینا بهره‌گیری از این معماری می‌تواند باعث طراحی پردازنده‌های قوی‌تر و بهتری شود، اما مساله اینجا است که شاید ای‌ام‌دی هزینه‌ی سنگینی را بابت اشتباه بازاریابی خود پرداخت کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29092 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/18 تعداد مشاهده: 1484
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر